Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Mijn eerste party *verslagje*

 
Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste homeparty bij een vriendin van mij. Ik werd heel vaak gevraagd of ik het niet leuk vond om een party te geven. Een party? Nee, ik heb een web shop. Daar geef je toch geen party’s voor dacht ik… Tot een vriendin zei: Maar je hebt toch ook tupperware party’s.  Ja dat is ook wel zo, maar ik vond het ook een beetje eng. Dezelfde middag kreeg ik nog vracht binnen: handcrème in uiltjes en pinguïns, bodylotion in cocktail shakers, heeeeeel veeeel nieuwe lipgloss enz. Staat binnenkort allemaal online, ik neem het eerst mee naar de ladiesnight volgende week in Exloo (http://www.ladiesnightexloo.nl).
 
 
Maar goed….met de auto tjokvol kwam ik aan bij Manon. Was wel 1,5 uur bezig met alles uit te stallen en had veel te veel mee…maar ach…who cares !! Manon had lekkere roze koeken gehaald, en waren een stuk of 8 dames. Haar zoontje was helemaal in 2 de bad eendjes lipgloss en ze verdwenen steeds van de tafel. Ik had dinsdag mijn pinautomaat binnen gekregen, dus je kon ook pinnen. Super handig dus! De avond was zeer geslaagd.
 
 
In eerste instantie dacht ik dat ik het niet zo snel weer zou doen…Want ik vond het best eng…. Ook al ben ik een kletskous, ik hou er niet zo van om in het middelpunt te staan. Wel heb ik er van geleerd… Ik zou een volgende keer dus minder meenemen, maar meer verschillende dingen meenemen. Ook wil ik een volgende keer eerder aanwezig zijn zodat ik meer tijd heb alles uit te stallen en het mooier neer te zetten. Werd er toch best zenuwachtig van dat er al mensen binnenkwamen terwijl ik nog lang niet klaar was. Maarrrrrrrrrrrrr nu 2 dagen later heb ik besloten om het toch vaker te doen…want het is super gezellig. Wil jij ook een keer een party organiseren? Neem dan even contact met mij op. Je kan mij mailen op info [at] pp-junkie.com. De gastvrouw krijgt altijd een leuk cadeau en ik verloot ook prijsjes op de avond zelf. Ik neem natuurlijk ook goodiebags mee en veel leuks!  Is de volgende party bij jou?? Ik richt me nu op de provincies Groningen, Noord en Zuid Holland en Utrecht  J maar we kunnen altijd even kijken wat er mogelijk is natuurlijk J
 
Zelfs de kat had het naar haar zin 
 

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop