Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Jaarmarkt Stadskanaal en najaarsmarkt 's Gravenzande

 
Op woensdag  24 oktober stond ik op de jaarmarkt in Stadskanaal. Met een auto proppie vol ging ik samen met mijn moeder op pad. Eenmaal aangekomen, konden we de kraam betalen en zelf op zoek naar de plek waar wij onze spulletjes mochten uitstallen. De jaarmarkt begon rond 11 uur maar om 10 uur kwamen de eerste mensen al rondneuzen. De markt was best klein en viel een beetje tegen met de vorige jaren. Ik vond het op zich ook best slecht georganiseerd want van veel mensen hoorden we dat ze niet eens wisten dat er jaarmarkt was. Ook was de jaarmarkt eerder veel groter, en had ik het idee dat het ook langs het kanaal was. Niet dus, best een domper. In een kwartiertje was ik over de hele markt heen. Wat wel erg leuk was, mijn nieuwe spandoek was woensdag klaar. Jippie. Hij is een stuk groter dan de eerste en ook Hey Yasmin! staat er ook.
 
Het was de hele dag erg rustig en ik had eigenlijk ook het idee dat het niet zo heel goed ging met de zaken. Ik dacht zelfs nog dat ik de kraam er niet eens uit had.  Maar gelukkig viel dat reuze mee en na de kas tellen bleek zelfs dat we nog aardig hadden gedraaid. Dat is natuurlijk altijd leuk. Het leuke aan op de markt staan met je moeder is dat er overal voor gezorgd wordt. Niks hoef je zelf te doen, mams zorgt wel voor broodjes en lekkere dingen haha.  Al met al een gezellige dag gehad.
 
Ik heb sinds kort een pinautomaat en je kon dus ook pinnen. Er werd nog niet heel erg veel van de pin gebruik gemaakt, maar dat geeft niet.
 
 
 Van de ene kant van het land vlogen we naar de andere kant. Zaterdag stonden we op de najaarsmarkt in ’s Gravenzande. Het was lekker indoor in een kampeercentrum. Allemaal kraampjes tussen de caravans. De kraampjes waren erg leuk neergezet en versierd met ballonnen. Ik was helemaal vergeten om mijn pinautomaat op te laden, dus er kon helaas niet gepint worden. Ook was ik mijn nieuwe spandoek vergeten en baalde dus als een stekker. Gelukkig zat de oude nog in een kratje, en heb ik deze maar opgehangen.
 
Het was best druk, maar vooral kijkers ipv kopers. Best jammer dus. Ook kenden de kraamhouders de mensen die er kwamen veelal en heerste er een Westlandse cultuur. Ik voelde mij dus best een buitenbeentje haha. Helaas was deze markt echt geen succes.
 
De dag kroop voorbij en we hebben de kraam er dit keer echt niet uitgehaald. Ach ja, kan gebeuren. Ik heb mijn buik wel volgegeten met heerlijke cupcakes en cakepops… en dat terwijl ik druk aan de lijn ben haha.
 
 
A.s woensdag ( 31 oktober) staan we op de ladiesnight in Exloo en 3 november op de Hobby & Crea beurs in Zierikzee. Zien we je dan?
 

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop